SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Design: een ongewoon voetbalterrein op een beperkte ruimte

Woensdag 21 Juni 2017


Cannes Lions Design: een ongewoon voetbalterrein op een beperkte ruimte
‘The Unusual Football Field’ is grote overwinnaar in de Design competitie. De installatie werd ontwikkeld in de overbevolkte en arme wijk Khlong Toei in Bangkok waarin elke vierkante meter aan ruimte is bezet. Dat brengt problemen mee op het vlak van ontspanningsmogelijkheden van jongeren en aldus risico’s op misdrijven. Om hieraan iets te doen kregen AP Thailand, een overheidsbedrijf dat gespecialiseerd is in vastgoedprojecten, en het digitale bureau CJ Worx het idee om assymetrische voetbalterreinen te creëren op plaatsen die niet geschikt waren voor woningen. De keuze voor voetbal was evident: de sport is in Thailand zeer populair en wordt beoefend door alle lagen van de bevolking. Aldus kon het project de sociale cohesie bevorderen. 



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier