SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Innovation: gerecycleerd metaal om de slachtoffers van wapengeweld te helpen

Dinsdag 20 Juni 2017


Cannes Lions Innovation: gerecycleerd metaal om de slachtoffers van wapengeweld te helpen
De Grand Prix Innovation werd uitgereikt aan Humanium Metal. Er zijn miljoenen illegale wapens in omloop wereldwijd die elke minuut slachtoffers maken. De Zweedse ngo IM begon met de steun van GreatWork en Akestam Holst een project dat beoogde om het metaal van de door de autoriteiten in beslag genomen wapens te recycleren en commercialiseren. Aldus werd een nieuw product gemaakt dat als Humanium in de markt werd gezet en gericht was naar artiesten, designers en bedrijven. De winst uit de verkoop was bedoeld om slachtoffers van wapengeweld te helpen en om programma’s voor vernietiging van wapens te financieren. Het project ging november van start in El Salvador.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier