SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Legacy media' = advertising friendly media?

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: 'Legacy media' = advertising friendly media?
Volgens recent onderzoek van Kantar Media zijn mensen beduidend verdraagzamer tegenover reclame in de traditionele media dan in de nieuwe media. Het verslag baseert zich op een enquête bij meer dan 5000 mensen (18+ met internettoegang) in vijf landen (Brazilië, China, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten).
Het instituut creëerde een soort tolerantie-index op basis van het verschil tussen het percentage van diegenen die verklaren reclame te waarderen en diegenen die hem niet waarderen. Pers (papier), out of home en de bioscoop halen de hoogste positieve scores; tv haalt een vrijwel neutrale score, net zoals de sociale media. Radio is het enige historische medium dat een (licht) negatieve score haalt, misschien door de veralgemeende en overrompelende ervaring. Een opsplitsing per leeftijdsgroep zou interessant zijn!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier