SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur
De regie Transfer kondigde onlangs aan dat ze een groot deel van het reclame-inventaris van TF1 gaat commercialiseren, met naar verluidt 1000 reclameblokken per maand. Op zich is dat minder dan een Franstalige Belgische zender: de voornaamste zenders die door IP en RMB verkocht worden, zonden elk gemiddeld 1.330 reclameblokken uit in 2016. Maar de reclameblokken van de grootste Franse zender worden niet beheerd zoals in Franstalig België. Bij onze zuiderburen wordt het principe van de ‘reclametunnel’ gehanteerd; die duurt gemiddeld langer dan vier minuten (minder dan 2 bij ons). Op basis van het vermelde aantal reclameblokken en de gemeten duur in 2013-2015, zou het potentiële inventaris van Transfer dus 70 uur per maand bedragen. Een groot verschil met de Belgische concurrenten: RTL TVI en La Une zonden in 2016 respectievelijk ‘slechts’ 51 en 44 uur reclame op een gemiddelde maand uit.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier