SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur
De regie Transfer kondigde onlangs aan dat ze een groot deel van het reclame-inventaris van TF1 gaat commercialiseren, met naar verluidt 1000 reclameblokken per maand. Op zich is dat minder dan een Franstalige Belgische zender: de voornaamste zenders die door IP en RMB verkocht worden, zonden elk gemiddeld 1.330 reclameblokken uit in 2016. Maar de reclameblokken van de grootste Franse zender worden niet beheerd zoals in Franstalig België. Bij onze zuiderburen wordt het principe van de ‘reclametunnel’ gehanteerd; die duurt gemiddeld langer dan vier minuten (minder dan 2 bij ons). Op basis van het vermelde aantal reclameblokken en de gemeten duur in 2013-2015, zou het potentiële inventaris van Transfer dus 70 uur per maand bedragen. Een groot verschil met de Belgische concurrenten: RTL TVI en La Une zonden in 2016 respectievelijk ‘slechts’ 51 en 44 uur reclame op een gemiddelde maand uit.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

TrendWolves & ACC over de professionele verwachtingen van Gen Y in de reclame

TrendWolves & ACC over de professionele verwachtingen van Gen Y in de reclame



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier