SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België

Zondag 3 November 2013


LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België
Het palmares van de London International Awards die dit jaar zowat 16.000 inschrijvingen uit 77 landen telden,is bekend. België keert met slechts drie prijzen huiswaarts: een Silver voor de 'Poker' stunt van Duval Guillaume Modem en Carlsberg in de categorie Non-Traditional en een Bronze voor hetzelfde bureau en Smirnoff met 'Mindtunes Documentary' in Film – Branded Content. De derde prijs en de tweede Silver gaat naar darwin met 'Milk, a force of nature’ voor het European Milk Forum en VLAM. Deze productie van Czar en Nozon Brussel valt in de prijzen in de categorie Animation. DG Modem stond nog met drie andere campagnes in de finale: ‘You have 70 seconds' voor Coke Zero, 'Mindreader' voor Febelfin en de drie advertenties voor TNT ('Wedding', 'Bear' en 'Funeral').

Er werden in totaal zeven Grand Prix uitgereikt, waarvan drie aan 'Dumb ways to die' van McCann Melbourne en Metro Trains (Digital, Integration en Non-Traditional).

De andere GP zijn voor 'The Selfscan Report' van Serviceplan Munich (Auchan - Design), 'The Rescue Continues' (O&M Dubai -Sawa Mninjah in Radio), 'Beach' van W+K New York voor  Southern Comfort (TV/Cinema/Online Film) en 'ChildLine' van ShootMedia London voor NSPCC in TV/Cinema/Online Film-Production/Post-Production. De titel van Agency of the Year viel logischerwijze te beurt aan McCann Melbourne, terwijl Serviceplan Munich werd uitgeroepen tot Design Agency. Ogilvy kreeg de titel van Network of the Year.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier