SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Van sms naar SIAMS (Short Intrusive Advertising Message System) ?

Zondag 14 Mei 2017


De evolutiecijfers van de e-mailing die onthuld werden door het Franse magazine Stratégies zijn niet goed. De techniek die populair was bij adverteerders vanwege zijn lage kostprijs, is nu het slachtoffer van zijn eigen succes. Dat gaat achteruit. En de techniek heeft ook te lijden onder spam. Tegelijk stellen specialisten vast dat “consumenten almaar minder moeite hebben om hun gsm-nummer te geven”. Sommige specialisten prediken nu directe communicatie per sms: duurder om te versturen, maar met een openings- en interactiepercentage dat veel hoger ligt dan bij e-mails. Daardoor is de prijs/efficiëntieverhouding van sms zeer aantrekkelijk. Groot nadeel: iedereen is het erover eens dat de huidige efficiëntie van de sms te maken heeft met zijn zeldzaamheid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier