SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TF1 vanaf september in regie bij Transfer

Vrijdag 12 Mei 2017


TF1 vanaf september in regie bij Transfer
TF1 ondertekende met reclameregie Transfer een akkoord voor de commercialisering van zijn reclameruimte; dat treedt in werking vanaf september 2017. De Franse zender verklaarde dat “de openstelling van regionale reclameblokken op Belgisch grondgebied de kijkers de mogelijkheid biedt om te genieten van reclame die aangepast is aan hun verwachtingen en aan hun consumptie; merken kunnen rekenen op een premium context voor hun inlassingen op TF1”.
 
Régis Ravanas, Adjunct-algemeen-directeur Reclame en Diversificatie van de groep TF1: “We zijn heel blij met dit partnerschap met Transfer. Hun expertise en dynamisme konden ons overtuigen. Dankzij dit akkoord kunnen de Belgische kijkers op TF1 de advertenties zien die bij hen passen. Ik ben ervan overtuigd dat de bekwaamheid van Transfer en de kwaliteit van onze programma’s zullen beantwoorden aan de verwachtingen van adverteerders en bureaus.”
 
Birgitta De Smet, CEO van Transfer: “Dankzij zijn steruitzendingen en zijn ruime succes bij het Belgische publiek is TF1 de gedroomde zender voor een regie als Transfer. Al vanaf het begin is onze leuze ‘Premium content for premium campaigns’. Dankzij TF1 kunnen we een commerciële strategie op punt stellen die kracht en innovatie combineert.”

De Smet meldde in Le Soir dat haar commercieel beleid in juni bekendgemaakt wordt en dat ze naar schatting tien extra voltijdse mensen zal nodig hebben om haar nieuwe opdrachtgever te servicen. Momenteel telt Transfer zeventien medewerkers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier