SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

TF1 vanaf september in regie bij Transfer

Vrijdag 12 Mei 2017


TF1 vanaf september in regie bij Transfer
TF1 ondertekende met reclameregie Transfer een akkoord voor de commercialisering van zijn reclameruimte; dat treedt in werking vanaf september 2017. De Franse zender verklaarde dat “de openstelling van regionale reclameblokken op Belgisch grondgebied de kijkers de mogelijkheid biedt om te genieten van reclame die aangepast is aan hun verwachtingen en aan hun consumptie; merken kunnen rekenen op een premium context voor hun inlassingen op TF1”.
 
Régis Ravanas, Adjunct-algemeen-directeur Reclame en Diversificatie van de groep TF1: “We zijn heel blij met dit partnerschap met Transfer. Hun expertise en dynamisme konden ons overtuigen. Dankzij dit akkoord kunnen de Belgische kijkers op TF1 de advertenties zien die bij hen passen. Ik ben ervan overtuigd dat de bekwaamheid van Transfer en de kwaliteit van onze programma’s zullen beantwoorden aan de verwachtingen van adverteerders en bureaus.”
 
Birgitta De Smet, CEO van Transfer: “Dankzij zijn steruitzendingen en zijn ruime succes bij het Belgische publiek is TF1 de gedroomde zender voor een regie als Transfer. Al vanaf het begin is onze leuze ‘Premium content for premium campaigns’. Dankzij TF1 kunnen we een commerciële strategie op punt stellen die kracht en innovatie combineert.”

De Smet meldde in Le Soir dat haar commercieel beleid in juni bekendgemaakt wordt en dat ze naar schatting tien extra voltijdse mensen zal nodig hebben om haar nieuwe opdrachtgever te servicen. Momenteel telt Transfer zeventien medewerkers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier