SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgen hebben een folder in hun maag

Dinsdag 9 Mei 2017


BD myShopi onthulde de resultaten van zijn laatste ‘Door to Door Impact Survey’. Deze vragenlijst onderzoekt de reclamefolders en gratis pers die elke week verspreid worden bij 4,5 miljoen Belgische gezinnen. Les nummer een: negen op tien Belgen (Millennials inbegrepen) lezen vaak en intensief de reclamefolders die ze in hun brievenbus krijgen. Gemiddeld besteden Belgen een twintigtal minuten aan de folders, bij voorkeur op papier voor 36% van de respondenten en digitaal voor 5%. Supermarktfolders zijn het populairst: 85% van de folderlezers leest ze graag, een cijfer dat zelfs oploopt tot 91 % bij de vrouwen. Vrouwen lezen graag folders over mode, binnenhuisinrichting en meubilair, terwijl mannen een voorkeur hebben voor folders over computers en elektronica.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

TrendWolves & ACC over de professionele verwachtingen van Gen Y in de reclame

TrendWolves & ACC over de professionele verwachtingen van Gen Y in de reclame



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier