SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Power to the (viewing) people

Zondag 7 Mei 2017


De kijkers hebben de macht gegrepen, dat is duidelijk, en het blijkt nogmaals uit de duizelingwekkende opmars van time shift viewing de afgelopen achttien maanden. Begin dit jaar vertegenwoordigde uitgesteld kijken een kwart van het bereik van de commerciële zenders in het noorden en bijna 20% voor die van het zuiden. De vrijheid om het kijkmoment zelf te kiezen gaat gepaard met de vrijheid om al dan niet naar reclame te kijken; het zal niemand verbazen dat veel kijkers hem overslaan als ze uitgesteld kijken. Aangezien het rendement van TSV inzake reclame-GRP’s veel lager is dan bij live, baart de opmars van TSV dan ook terecht zorgen. Dat geldt zeker in het noorden dat veel minder commerciële contacten (of GRP’s) levert dan het zuiden en momenteel een hoger aandeel TSV heeft.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier