SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Roularta Media Group en Karabas samen Vrienden van de Smaak

Dinsdag 11 April 2017


Roularta Media Group en het Limburgse communicatiebedrijf Karabas bundelen hun ervaring en organiseren samen vanaf 1 april 2017 diners samen exclusieve diners particulieren en bedrijven in het kader van het concept ‘Vrienden van de Smaak powered by Knack Weekend’. Aldus wil RMG zijn 360°-strategie verder uitwerken en de positie van Knack Weekend binnen het gastronomische lifestyle segment versterken. Karabas wil via de deal het concept verder ontwikkelen en meer naambekendheid geven.

Vrienden van de Smaak werd in 2012 in het leven geroepen door Didier Bastiaens, tevens de oprichter van Karabas Communication. Het is gebaseerd op exclusieve diners op unieke plaatsen, met telkens een andere topchef die kookt voor een 70-tal tafelgenoten, waarbij lokale producten de hoofdrol spelen. De eerste editie van deze exclusieve dinerbeleving vindt op vrijdag 19 mei plaats in Oost-Vlaanderen, op de site van Fruitbedrijf Cocquyt in Meigem-Deinze met topchef Broes Tavernier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier