SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Roularta Media Group en Karabas samen Vrienden van de Smaak

Dinsdag 11 April 2017


Roularta Media Group en het Limburgse communicatiebedrijf Karabas bundelen hun ervaring en organiseren samen vanaf 1 april 2017 diners samen exclusieve diners particulieren en bedrijven in het kader van het concept ‘Vrienden van de Smaak powered by Knack Weekend’. Aldus wil RMG zijn 360°-strategie verder uitwerken en de positie van Knack Weekend binnen het gastronomische lifestyle segment versterken. Karabas wil via de deal het concept verder ontwikkelen en meer naambekendheid geven.

Vrienden van de Smaak werd in 2012 in het leven geroepen door Didier Bastiaens, tevens de oprichter van Karabas Communication. Het is gebaseerd op exclusieve diners op unieke plaatsen, met telkens een andere topchef die kookt voor een 70-tal tafelgenoten, waarbij lokale producten de hoofdrol spelen. De eerste editie van deze exclusieve dinerbeleving vindt op vrijdag 19 mei plaats in Oost-Vlaanderen, op de site van Fruitbedrijf Cocquyt in Meigem-Deinze met topchef Broes Tavernier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier