SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 55+: trouw op post!

Zondag 9 April 2017


De oudere kijkers maken niet vaak gebruik van de pauze- en opnameknop en ze zijn nog minder geneigd de andere toepassingen van het televisiescherm te testen (OSU - VOD, DVD/BluRay, enz… ). De 55-plussers vertegenwoordigen de helft van het Total Channels-bereik, maar slechts een kwart van het OSU-bereik. Bij de bevolking jonger dan 35 stellen we precies de omgekeerde ratio vast. Hoewel het bereikprofiel van OSU jong is zowel in het noorden als in het zuiden, is het vooral verbreid in de hogere sociale klassen van het noorden, terwijl aan Franstalige zijde precies het omgekeerde geldt. Zowel voor TSV als voor OSU is er een duidelijke generatiekloof. Hoewel het bekeken volume televisiecontent enorm is, zijn de manieren om die te consumeren bijzonder gediversifieerd bij de jongere generaties. CIM TV stelt ons enkel in staat de omvang van het fenomeen te meten op het televisiescherm; resten dus nog de andere schermen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier