SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: België eensgezind voor het tweede scherm

Zondag 2 April 2017


Als je de penetratie van televisie via ‘other devices’ kruist met het aantal toestellen dat daarvoor gebruikt wordt, is het interessant te zien hoe vergelijkbaar de Nederlands- en Franstalige profielen wel zijn. 25% van de globale bevolking verklaart soms andere toestellen dan de televisie te gebruiken om tv te kijken. Bij de pubers, jongvolwassenen en de ouders is dit percentage bijna verdubbeld, net zoals bij de hogere sociale groepen. Het verschijnsel is dus nog sterker bij de jongeren die niet noodzakelijk de macht hebben over het grote scherm in de living en de rijkere kijkers die meer middelen hebben. Het is ook eerder een mannelijk gedrag, zowel in het noorden als in het zuiden. Het enige opmerkelijke verschil is dat het aantal gebruikte toestellen iets hoger ligt aan Franstalige zijde.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier