SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

The College Marketing Group infiltreert de studentenwereld

Woensdag 30 Oktober 2013


Aan het begin van dit academiejaar hield Gil De Jonghe The College Marketing Group boven de doopvont. Dat is een bureau dat zich zal zich toeleggen op brand activation binnen het studentenleven zelf. “Youth marketing is een discipline die in België nog in haar kinderschoenen staat”, aldus de oprichter. “Wij willen relevante relaties opbouwen met jongeren en influencers binnen die doelgroep de kans geven hun liefde voor producten te delen en hun eigen verhalen te maken. Voor merken die jongeren willen bereiken, werkt die aanpak veel efficiënter dan de klassieke media. Jongeren van vandaag zijn wantrouwiger tegenover reclame, maar ze geloven wel wat hun vrienden of peers zeggen.” Concreet beschikt het bureau over de middelen om vanuit zijn eigen ervaring brand ambassadors te identificeren die via de sociale media, events, enzovoort hun ervaringen delen. “We verzorgen ook promotie- en samplingacties, events en wedstrijden”, vervolgt De Jonghe. We beschikken verder over studentencrews die naar believen kunnen worden ingezet door merken.” The College Marketing Group werkt tot slot aan een mobiel platform dat het mogelijk moet maken enkel de studenten die relevant zijn voor een bepaald merk te bereiken en koestert plannen om zich op termijn te bekwamen in trendwatching.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier