SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space. Transfer: Long Tail TV economy

Zondag 26 Maart 2017


Transfer ligt op ieders lippen momenteel, de regie die genoemd wordt als spilfiguur in het dossier van TF1, maar die zelf zwijgt in alle talen. De outsider maakte vijf jaar geleden zijn debuut op onze kleine markt. Oorspronkelijk vertegenwoordigde hij uitsluitend enkele themazenders in het noorden van het land, goed voor een bereikaandeel van minder dan 2% (op eender welke doelgroep). Ondertussen is de structuur gegroeid, met steeds meer ‘kleine’ spelers, ook in het zuiden (waar de impact weliswaar kleiner is). Begin 2017 vertegenwoordigt Transfer aan Nederlandstalige zijde een bereikaandeel van 3,5% tot 7% (12:00-24:00) al naargelang de doelgroep, met een vijftiental zenders in regie. Het aanbod is aanzienlijk verjongd door het vertrek van CAZ en de komst van MTV, Comedy Central en Viceland. Wat de investeringen betreft vertegenwoordigde Transfer 5% van de bruto bestedingen op nationaal niveau (Januari-Februari / 6,7% Noorden vs 2.2% Zuiden).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier