SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 is 'mainstream' geworden in België

Zaterdag 18 Maart 2017


Met zijn derde plaats bij de 18-54-jarigen zou je denken dat TF1 een generalistisch profiel heeft en dat blijkt inderdaad ook zo te zijn. Enkele jaren geleden onderscheidde de zender zich nog door een iets jonger en upscale profiel dan de gemiddelde vaderlandse zender, maar daar is tegenwoordig niets meer van aan. In 2017 (januari-februari - 12:00-24:00) is het profiel van TF1 vrouwelijk (à 61%), vrij oud, maar niet ouder dan televisie in het algemeen (62% is minstens 45, en vooral afkomstig uit de sociale groepen 5-8 (66%). Ook dit stemt overeen met de norm van het televisietotaal. De onrust die de komst van TF1 wekt aan de Georginlaan is dan ook begrijpelijk: TF1 heeft precies hetzelfde bereikprofiel als RTL-TVI.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier