SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 2017 lacht TF1 nog niet toe

Zaterdag 18 Maart 2017


We weten nog niet met welke regie, maar het lijkt toch definitief vast te staan dat TF1 zijn intrek zal nemen op de Franstalige Belgische reclamemarkt in de loop van dit jaar. Maar waar staat TF1 in België voor, aan het begin van 2017? Met 14% bereik bij de volwassen tussen 18 en 54 jaar (17:00-23:00 – januari-februari 2017) staat de zender op de derde plaats, na RTL-TVI en La Une. De Franstalige Belgen kijken er vooral off prime time naar, eerder aan het einde dan bij het begin van de week. De grote entertainment afspraken tijdens het weekend staan trouwens garant voor de bereikpieken van de zender in België. Tegelijk waren de bereikcijfers van TF1 in België nooit zo laag als in januari en februari van dit jaar. Dat geldt overigens ook in Frankrijk, waar 2016 het slechtste jaar uit de geschiedenis van het station was. Wellicht heeft dat iets te maken met het feit dat de Franse zender niet meteen uitblinkt door innovatiedrang of lef. Toch blijft het een concurrent die onze nationale zenders ernstig moeten nemen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier