SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Auto, vervanging en DAB

Zondag 5 Maart 2017


De manieren en toestellen om naar de radio te luisteren blijven zeer traditioneel. Natuurlijk zijn er evoluties betreffende het gebruik van tablet en gsm die de ontvangst via MP3 in de kiem smoren (RIP Ipod…). Maar het gaat nog om beperkte toepassingen. Zoals Noorwegen al kon vaststellen stoot de vervanging van de analoge ontvangst (via FM) al gauw op het probleem van de ontvangst in de wagen, waar DAB-compatibele toestellen nog zwaar in de minderheid zijn. Terwijl de autoradio toch het device is dat het meest gebruikt wordt om naar de radio te luisteren. Nog even preciseren dat Nederlandstaligen liever live radio luisteren, terwijl bij de Franstaligen een groeiende minderheid steeds meer uitgesteld luistert via podcasts.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier