SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Mobile only? Jong, niet echt gegoed, met kinderen of alle drie tegelijk

Zaterdag 25 Februari 2017


Terwijl Comscore aankondigt dat het afziet van de Belgische markt omdat het onmogelijk is om het mobiele bereik te registreren, verstrekken deze in het Verenigd Koninkrijk geproduceerde gegevens ons informatie over het profiel van de ‘exclusieve mobinauten’. Wie dacht dat diegenen die het net raadplegen via hun mobiele toestellen jong zijn, heeft het bij het rechte eind. Als je ervan uitging dat ze tot de jetset behoorden, denk je dat verkeerd. De grootste proportie behoort tot de minder gegoede sociale klassen. De kampioenen inzake ‘mobile only’ zijn echter vrouwen van middelbare leeftijd met kinderen. Om een goed beeld te krijgen van de Britse ‘mobile only’ bevolking (en wellicht niet alleen in dat land), kijk je dus naar een film van Ken Loach.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier