SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Televisie als sociaal medium

Zaterdag 11 Februari 2017


Sinds 2013 omvat de officiële currency van CIM TV het live bereik van de gasten. Sinds begin dit jaar wordt dit bereik ook gemeten voor time shift viewing. Deze toevoeging heeft weliswaar slechts weinig impact op het uiteindelijke bereikvolume, maar biedt ons wel de kans om terug te komen op dit ‘sociale’ bereikaandeel.
 
De formule is met stip de populairste bij kinderen en pubers; zij vertegenwoordigen een proportie van minstens 12% van het Live+7 bereik van het televisietotaal (TTV). Verder is de guest viewing veel belangrijker in het zuiden dan in het noorden, wat ook de geobserveerde bevolkingsgroep is. Er is een verschil in volume, maar de trend is wel dezelfde: in beide gevallen gaat het om jonge, upscale mannelijke doelgroepen. Dat heeft ongetwijfeld iets te maken met voetbal.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier