SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: hoe somberder de dagen, hoe meer we de televisie opzetten... ook in uitgesteld relais!

Vrijdag 13 Januari 2017


Het seizoenseffect speelde typisch voor het televisiegedrag tijdens de twaalf maanden van 2016. Gemiddeld bracht een Belgische volwassene van twaalf jaar en ouder 193 minuten door voor de televisie, live en uitgesteld kijken samen.
 
Als we deze waarde als 100 beschouwen, waren de Belgen televisie het trouwst in november 2016, met 215 minuten (index 111), terwijl augustus de kortste consumptieduur vertegenwoordigde: 166 minutes (index 86). Met het recordbereik van de Europese voetbalbeker was juni bijna een normale maand (index 99).
 
Het uitgesteld kijken vertegenwoordigde voor de 12 maanden van 2016 gemiddeld 21 minuten, maar de laatste maanden steeg het explosief, met gemiddeld 29 minuten in november en december. Hier is geen sprake van typisch seizoenseffect. Maar we komen hier nog op terug.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier