Fr
Close

BEST OF RESEARCH

De voorspellingen van Kantar Millward Brown voor 2017

Woensdag 7 December 2016

De voorspellingen van Kantar Millward Brown voor 2017

In zijn Media & Digital Predictions 2017 wijst Kantar Millward Brown op de noodzaak om de traditionele marketingpraktijken heruit te vinden om aldus aan te sluiten bij de verwachtingen van generatie Z. Volgens het WPP-instituut moeten merken meer complementaire, coherente en minder intrusieve customer journeys creëren om adblocking tegen te gaan. Verder moeten marketeers ook creatieve content ontwikkelen die de verbeelding en de emoties van de Generatie Z-consumenten te stimuleren, via technologieën zoals augmented en virtual reality.
 
Kantar Millward Brown heeft het ook over het belang van de juiste dosering als het gaat over targeting en intrusie, wat zou moeten leiden tot een verminderd gebruik van onnauwkeurige targetingtools, maar tegelijk ook tot de inzet van gegevens gebaseerd op merkaffiniteit, interessecentra en geschikte sociodemografische gegevens. Verrassend genoeg voorziet het instituut ook een dalend gebruik van adblocks die onvoldoende transparant zijn, ten voordele van betere reclameformaten.

Archief / BEST OF RESEARCH