SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

De Standaard vernieuwt zijn digitale editie

Dinsdag 27 September 2016


Na de vernieuwing van de papieren versie half september pakt De Standaard (Mediahuis) nu ook uit met een herziene digitale editie ‘dS Krant’ die beschikbaar is via desktop, smartphone en tablet. Het bestaande avondmagazine dS Avond wordt voortaan binnen de krantenapp geïntegreerd. De opvallendste verandering betreft de mobile proof kolomweergaven. Daardoor kunnen lezers voortaan door de afzonderlijke krantenkolommen swipen, een artikel naar keuze selecteren en vervolgens uitdiepen via detailweergave. Het beginscherm biedt nu ook een overzicht van de vorige edities en hun bijlagen (met inbegrip van de commerciële en partnerbijlagen). De herlancering wordt ondersteund door een campagne van mortierbrigade.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier