SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Inoopa, of hoe de digitale switch rendabel maken

Donderdag 7 Juli 2016


De digitale switch op een rendabele manier maken is allesbehalve makkelijk, zeker voor een kmo. Op basis van die vaststelling ontstond Inoopa. Deze online tool werd bedacht door Jean-Pol Boone en Jean-Noël Chamart; hij maakt het mogelijk om snel en voor een betaalbare prijs uit te maken of een bedrijf zich aan e-commerce moet wagen of niet. In enkele minuten geeft Inoopa kmo’s een aantal tips om op een rendabele manier de digitale switch te maken. Van de kapper tot de grote kmo evalueert de tool de kansen inzake e-commerce en legt uit hoe er waarde kan gecreëerd worden. Inoopa is naar verluidt uniek in zijn genre en heeft geen equivalent in Europa of de Verenigde Staten. De audit die gebaseerd is op een statistisch algoritme, is toegankelijk voor het tarief van 100 euro. Alle info staat hier.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier