SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Inoopa, of hoe de digitale switch rendabel maken

Donderdag 7 Juli 2016


De digitale switch op een rendabele manier maken is allesbehalve makkelijk, zeker voor een kmo. Op basis van die vaststelling ontstond Inoopa. Deze online tool werd bedacht door Jean-Pol Boone en Jean-Noël Chamart; hij maakt het mogelijk om snel en voor een betaalbare prijs uit te maken of een bedrijf zich aan e-commerce moet wagen of niet. In enkele minuten geeft Inoopa kmo’s een aantal tips om op een rendabele manier de digitale switch te maken. Van de kapper tot de grote kmo evalueert de tool de kansen inzake e-commerce en legt uit hoe er waarde kan gecreëerd worden. Inoopa is naar verluidt uniek in zijn genre en heeft geen equivalent in Europa of de Verenigde Staten. De audit die gebaseerd is op een statistisch algoritme, is toegankelijk voor het tarief van 100 euro. Alle info staat hier.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH






INTERVIEW

Antoinette Ribas (DDB):

Antoinette Ribas (DDB): "Als we geloofwaardig willen blijven en verbonden met ons publiek, moeten we om te beginnen diversiteit in ruime betekenis en niet enkel inzake sekse aanmoedigen"



DOSSIER  



Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier