SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Inoopa, of hoe de digitale switch rendabel maken

Donderdag 7 Juli 2016


De digitale switch op een rendabele manier maken is allesbehalve makkelijk, zeker voor een kmo. Op basis van die vaststelling ontstond Inoopa. Deze online tool werd bedacht door Jean-Pol Boone en Jean-Noël Chamart; hij maakt het mogelijk om snel en voor een betaalbare prijs uit te maken of een bedrijf zich aan e-commerce moet wagen of niet. In enkele minuten geeft Inoopa kmo’s een aantal tips om op een rendabele manier de digitale switch te maken. Van de kapper tot de grote kmo evalueert de tool de kansen inzake e-commerce en legt uit hoe er waarde kan gecreëerd worden. Inoopa is naar verluidt uniek in zijn genre en heeft geen equivalent in Europa of de Verenigde Staten. De audit die gebaseerd is op een statistisch algoritme, is toegankelijk voor het tarief van 100 euro. Alle info staat hier.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH






INTERVIEW

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo):

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo): "Ons laboratorium staat ten dienste van merken, kunstenaars en creatieve ondernemers"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier