SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

YouTubers veroveren Bobbejaanland

Maandag 4 Juli 2016


Op 6 augustus vindt in Bobbejaanland de eerste editie van de Belgian Influencer Gathering (ofte BIG) plaats. Bedoeling: de bekendste Belgische YouTubers samenbrengen voor een event waarop ze samen met fans op de foto kunnen gaan, handtekeningen uitdelen, een show presenteren en de bezoekers een hele dag vermaken. YouTubers Kastiop (140.000 abonnees), Unagize (meer dan 200.000 abonnees) en ItsDennisFFS (meer dan 13.000 abonnees) zetten mee hun schouders onder het evenement, maar er volgen nog een heleboel andere grote namen binnenkort. Tickets kosten 30 euro (toegang tot Bobbejaanland + BiG event) en 15 euro (voor zij die al een ticket of abonnement hebben voor Bobbejaanland). Meer info hier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier