SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

YouTubers veroveren Bobbejaanland

Maandag 4 Juli 2016


Op 6 augustus vindt in Bobbejaanland de eerste editie van de Belgian Influencer Gathering (ofte BIG) plaats. Bedoeling: de bekendste Belgische YouTubers samenbrengen voor een event waarop ze samen met fans op de foto kunnen gaan, handtekeningen uitdelen, een show presenteren en de bezoekers een hele dag vermaken. YouTubers Kastiop (140.000 abonnees), Unagize (meer dan 200.000 abonnees) en ItsDennisFFS (meer dan 13.000 abonnees) zetten mee hun schouders onder het evenement, maar er volgen nog een heleboel andere grote namen binnenkort. Tickets kosten 30 euro (toegang tot Bobbejaanland + BiG event) en 15 euro (voor zij die al een ticket of abonnement hebben voor Bobbejaanland). Meer info hier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier