SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cyber en Media Lions: negen Belgische shortlists

Dinsdag 21 Juni 2016


Onze troepen halen drie keer de finale in Cyber en zes keer in Media, maar er komen geen kansen in Creative Data en Mobile Lions. In de eerste competitie onderscheidt DDB zich twee keer met 'Stardust for Bowie' voor Studio Brussel (dat ook de finale in Media haalt), terwijl TBWA Brussels zijn kansen gaaf houdt met 'Sleep on it' voor CBC. In de Media Lions is het These Days dat een dubbelslag slaat met 'Breakvertising' voor Royco en 'Keep hope Alive' voor Child Focus. De laatste drie shortlists in Media zijn: 'Real Views' van Publicis voor Renault, 'Call Brussels' van Air voor visit.brussels, en, last but not least, 'Waiting Lines' van Duval Guillaume voor Re-born to be alive. Ter herinnering, in de Media en Cyber jury werd ons land vertegenwoordigd door rspectievelijk Tom Lemaître (MediaCom) en Kris Hoet (Happiness).



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier