SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA

Vrijdag 22 April 2016


Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA
Het is Maxus, het derde merk van GroupM, dat de titel van Mediabureau van het jaar pakt op de AMMA. Met aan het hoofd Els Thielemans die zopas gepromoot werd tot CEO van het bureau dat ze sinds drie jaar leidt, zag Maxus zijn omzet in een jaar tijd met 45% stijgen tot 40,3 miljoen, dankzij de winst van budgetten als Orangina Schweppes, Infrabel, Air France, Fortuneo, Huawei of Essilor. Naast deze prijs wint Maxus ook een Silver in Best Use of Interactive en een Bronze in Innovation & Development met Xaxis voor Sunweb, alsook een tweede Bronze in Best Creative Media Use, met Duval Guillaume voor Stad Antwerpen.
 
PHD Media van zijn kant wint twee keer Gold, in Social & Earned voor Telenet en in Creative Media Use voor Mora/Medialaan. Bij de mediabureaus zijn de andere Gold voor Havas Media (Best Use of Performance Marketing, voor Hello bank!), ZenithOptimedia (Best Media Strategy voor Eni) en MEC met iVox en Linkman (Best Use of Interactive voor Lacroix).
 
Bij de andere prijzen vermelden we de Gold in Best Media Research die te beurt viel aan  BrandCompass van Sanoma en de Gold in Innovation & Development voor Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds. De titel van Media Advertiser van het jaar gaat naar Valérie Morfitis (media manager, Unilever) en die van Media Personality of the Year is voor Yves Gérard (managing director, RMB). Pebble Media tot slot werd verkozen tot Regie van het jaar (zie hiernaast). Meer info



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier