SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Brightfish en Donald Muylle lanceren de Young Lions Competition Film

Zondag 17 April 2016


Brightfish en Donald Muylle lanceren de Young Lions Competition Film
Als officiële Cannes Representative voor België wil Brightfish twee jonge reclamemakers de kans geven om deel te nemen aan de Young Lions in de categorie Film. Om de kandidaten op te roepen tot deelname, maakte de bioscoopregie een grappig spotje met de overbekende Donald Muylle. Omdat onderzoek uitwees dat creatief beoordeelde spots tien keer meer enthousiasme opwekken bij de kijkers, daagt de iconische oprichter van Dovy keukens met zijn karakteristieke accent het jonge volkje uit een ‘Creative Upgrade’ te bedenken voor zijn beroemde spot.
 
Een jury van acht ex-Cannes Lions winnaars met mijnheer Muylle zelf als voorzitter zullen uit alle inzendingen het beste script selecteren. Dat zal dan uiteindelijk ook gemaakt worden door productiehuis Caviar en getoond worden in de Belgische bioscopen; daarnaast zal het winnende team ook de kleuren van ons land verdedigen in de Young Lions Competition, die deel uitmaakt van het Cannes Lions reclamefestival. Meer info en alle praktische details vanaf vandaag op www.creativeupgrade.be.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier