SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Brightfish en Donald Muylle lanceren de Young Lions Competition Film

Zondag 17 April 2016


Brightfish en Donald Muylle lanceren de Young Lions Competition Film
Als officiële Cannes Representative voor België wil Brightfish twee jonge reclamemakers de kans geven om deel te nemen aan de Young Lions in de categorie Film. Om de kandidaten op te roepen tot deelname, maakte de bioscoopregie een grappig spotje met de overbekende Donald Muylle. Omdat onderzoek uitwees dat creatief beoordeelde spots tien keer meer enthousiasme opwekken bij de kijkers, daagt de iconische oprichter van Dovy keukens met zijn karakteristieke accent het jonge volkje uit een ‘Creative Upgrade’ te bedenken voor zijn beroemde spot.
 
Een jury van acht ex-Cannes Lions winnaars met mijnheer Muylle zelf als voorzitter zullen uit alle inzendingen het beste script selecteren. Dat zal dan uiteindelijk ook gemaakt worden door productiehuis Caviar en getoond worden in de Belgische bioscopen; daarnaast zal het winnende team ook de kleuren van ons land verdedigen in de Young Lions Competition, die deel uitmaakt van het Cannes Lions reclamefestival. Meer info en alle praktische details vanaf vandaag op www.creativeupgrade.be.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier