SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Lonsdale neemt zijn intrek in Brussel

Donderdag 10 Oktober 2013


Het Franse designbureau Lonsdale start zijn internationale extensie vanuit België, met de opening van Lonsdale Brussels. Dat zal geleid worden door Bernard Puttaert, algemeen directeur en vennoot. De man begon zijn carrière aan adverteerderszijde (Beiersdorf, Coca-Cola en DE), alvorens over te stappen naar Design Board en Strategie Design dat hij sinds zeven jaar leidde. Lonsdale Brussels biedt diensten op het vlak van product, corporate, retail en verbal branding (brand content). Het bureau krijgt ook een internationale rol en wordt de Europese hub voor de klanten van de groep. Het Franse bureau dat in 1961 opgericht werd door wijlen Richard Lonsdale, telt namen als Unilever, Douwe Egberts, Nestlé, Henkel en Lindt onder zijn klanten.
 



ARCHIVE / AGENCIES - DESIGN






INTERVIEW

  Guillaume Boutin (Proximus):

Guillaume Boutin (Proximus): "We willen de digitale gezel van de Belgen worden"



DOSSIER  



Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier