SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

IMCC 2013: Belgische bureaus goedgeplaatst

Woensdag 16 Oktober 2013


De organisatoren van de IMC European Awards for Integrated Marketing Communications laten weten dat 45 campagnes – waaronder acht Belgische – doorstoten tot de finale van de editie 2013. Bij onze landgenoten haalt BBDO drie keer de finale met ‘Ethias Neighborhood Fixers’. Het bureau is nog twee keer genomineerd, maar dan met TBWA, Ogilvy en Dallas, voor ‘From Zero to Hero’, de campagne die ze samen ontwikkelden voor het ACC Direct Marketing Expert Center. Darwin heeft twee finaleplaatsen met zijn ‘99%’ campagne voor SOS Kinderdorpen. LDV United sluit de rij met een campagne op de shortlist: ‘Ristorante del Grano’ voor Come a casa. In dit stadium van de competitie staat België op de derde plaats, na het Verenigd Koninkrijk (19 finalisten) en Nederland (10). De IMCC Awards 2013 worden op 28 november uitgereikt in Smets Bowery.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier