Fr
Close

MEDIA

Golazo breidt zijn speelterrein uit

Vrijdag 18 Oktober 2013

Golazo Media brengt een nieuw voetbalmagazine op de markt. Dat werd Goooal! gedoopt. Het bevat niet alleen portretten en interviews met topspelers, maar ook reportages over de mindere goden. Daarnaast bekijkt het blad ook de beleving van de supporters en brengt het een vast katern met praktische info. De titel verschijnt maandelijks in beide landstalen op papier (25.000 exemplaren in het Nederlands, 10.000 in het Frans) en digitaal en kost 3,95 euro. Hij is zowel verkrijgbaar in de krantenwinkels als via iTunes en Google Play. De regie gebeurt intern. Sport.be, de sportsite van Golazo, pakt overigens uit met een nieuwe look. Er wordt meer aandacht besteed aan de visuele aspecten. Rode draad is een tijdslijn die het nieuws van de dag onthult alvorens te worden aangevuld en doorverwezen naar de andere sportkanalen. Ook nieuw is de 7/7 Zoom: een diavoorstelling met de mooiste foto’s van de week. Het design is het werk van Designskills. Voortaan staat Belgacom Skynet Advertising in voor de regie van de site, in plaats van MSN.

Archief / MEDIA