Fr
Close

BEST OF RESEARCH

Zestien buzzwords voor 2016, door François Chaudoir (CEO Space)

Dinsdag 15 December 2015

Zestien buzzwords voor 2016, door François Chaudoir (CEO Space)

Gisteravond verwelkomden de teams van Space, zoals elk jaar, onze klanten en partners-regies voor onze Xmas Happy Hours. Meer nog dan andere jaren realiseer ik me in welke mate onze hele industrie aftelt tot aan deze eindejaarsperiode. Het was immers een zwaar jaar, want ook al mogen we gerust stellen dat we in een boeiende sector werken, we kunnen niet anders dan toegeven dat het allesbehalve rustig en makkelijk is. Eerst kregen we allemaal de crisis te verwerken, met veel onzekerheid en heel pessimistische signalen aan het begin van het jaar. En ook al blijkt de balans van het jaar – voor Space toch – heel positief, het is allesbehalve eenvoudig op het zicht, zonder instrumenten en in dichte mist op koers te blijven. 
 
Verder maakte onze sector ook dit jaar fundamentele transformaties door die ons verplichten om ons dienstenaanbod permanent aan te passen, onze structuur te herzien, nieuwe talenten aan te werven, een visie op te bouwen inzake nieuwe technologieën, die proberen uit te leggen en waarde te genereren.
 
Kortom, de feestdagen lonken aan de horizon als een rustpunt, alvorens een nieuw jaar te starten dat uiteraard de nodige evoluties, stress, competities, onderhandelingen, aanbevelingen, enzovoort in petto zal hebben.
 
In deze speciale editie van de e-News van Media Marketing willen Space en MM zestien buzzwords in de schijnwerpers plaatsen, zestien trends die momenteel het mediawereldje in hun ban houden. Misschien een fijne portie vakantielectuur? We wensen iedereen alvast een zalig kerstfeest en een schitterend jaar vanwege heel Space.

Je vindt alle foto’s van onze Xmas Happy Hours op onze Facebook-pagina.

Archief / BEST OF RESEARCH