SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Mitchel Elsen lanceert Razr in de States

Maandag 21 Oktober 2013


Na zijn vertrek bij productiehuis TRS dat hij zelf oprichtte, werkte Mitchel Elsen een paar maanden aan de voorbereidingen van zijn nieuwe project dat hij vorige week boven de doopvont hield. Vanuit New York leidt hij Razr, een nieuwerwets initiatief dat merken wil helpen om zichzelf op een creatieve manier bij consumenten bekend te maken. Het bureau helpt merken actief mee naar nieuwe wegen zoeken voor hun storytelling om aldus het engagement van de consument te stimuleren. Om dat te doen groepeert de structuur mensen met een verschillende achtergrond en van uiteenlopende horizonten, of ze nu actief zijn in de productie, reclame, media, cultuur of reclame. De focus ligt op het creëren van experience, engagement en entertainment. Elsen opereert vanuit New York en LA. Het bureau telt momenteel drie medewerkers en zal tijdens een eerste fase vooral mikken op de Amerikaanse markt. Razr werkt momenteel op een project voor Chevvy en Google.
 



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Gaëlle Mauroit (Ciné-Télé-Revue):

Gaëlle Mauroit (Ciné-Télé-Revue): "De digitalisering hangt in de eerste plaats af van de ontwikkeling van de expertise en de verrijking van de medewerkers"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier