SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Proximus lanceert een testproject met targeted advertsing met Dobbit TV en Transfer

Vrijdag 6 November 2015


Zoals aangekondigd start Proximus TV een testproject inzake targeted advertising, in partnerschap met Dobbit TV en diens regie Transfer. Momenteel is het project beperkt tot West-Vlaanderen, maar een nationale uitrol is mogelijk. De doe-het-zelf zender zal een regionale versie brengen die het mogelijk maakt reclamespots of product placement aan te passen aan lokale adverteerders. Proximus laat weten dat de targeting gebaseerd is op technische preconfiguraties en geen verwerking van persoonlijke gegevens vraagt.
 
Phillip Vandervoort, chief consumer market officer bij Proximus: "We zijn ervan overtuigd dat de reclame een positieve impact zal hebben op de televisie-ervaring van de gebruikers. De test met Dobbit TV is de eerste in een reeks pilootprojecten met verschillende mediapartners. Bedoeling is de reacties van onze klanten verzamelen en de waarde voor de reclamesector analyseren."



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier