SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep

Maandag 31 Augustus 2015


Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep
Terwijl de medewerkers van Story, TeVe-Blad en Vitaya bezig zijn hun kantoren bij Sanoma te verlaten om hun intrek te nemen in Kobbegem, kondigt De Persgroep Publishing de benoeming van Karen Hellemans als Directeur magazines aan. Ze neemt de leiding over alle magazines van de groep, met uitzondering van Humo. Dat wordt voorlopig nog geleid vanuit Vilvoorde. Krantenmagazines Nina en DM Magazine zullen vanaf eind dit jaar ook deel uitmaken van de afdeling tijdschriften.
 
Hellemans begon haar carrière bij De Tijd, maar werkte het gros van haar carrière bij Sanoma, waar ze tot eind juni business director was. Ze zal in haar nieuwe functie ook deel uitmaken van het directiecomité van De Persgroep Publishing en rapporteren aan CEO Koen Verwee.
Paul Daenen van zijn kant legt zich voortaan uitsluitend toe op De Morgen en Het Laatste Nieuws als directeur nieuwsmedia. Hij zal samen met de hoofdredacties de verdere journalistieke ontwikkeling van de nieuwsmedia verzekeren. Hij blijft lid van het directiecomité.
In zijn functie van groepsdirecteur-uitgever zal Jaak Smeets samenwerken met Paul Daenen, Karen Hellemans en de hoofdredacties om de toekomstige redactionele strategie en organisatie van het portfolio van De Persgroep Publishing te bepalen. Hij zal dit doen voor alle titels in de drie landen waar De Persgroep actief is, met name België, Nederland en Denemarken.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier