SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei neemt de FT over

Donderdag 23 Juli 2015


De Britse groep Pearson heeft de Financial Times verkocht aan de Japanse groep Nikkei. De transactie die tegen eind dit jaar rond zou kunnen zijn, vertegenwoordigt een bedrag van 1,2 miljard euro. De FT die sinds bijna 60 jaar in handen is van Pearson, telt 720.000 abonnees, van wie 70% digitaal.
 
Pearson kondigde ook aan dat het in gesprek is met de Raad van Bestuur van The Economist Group om zijn participatie van 50% over te laten. De andere helft van het kapitaal is hoofdzakelijk in handen van de families Schroder, Cadbury, Rothschild en Agnelli. Deze laatste wil via zijn holding Exor die 4,7% in handen heeft, zijn participatie in The Economist optrekken. Exor is de voornaamste aandeelhouder van de groep Fiat Chrysler en de Italiaanse krant La Stampa.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier