SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

TF1 verkoopt zijn participatie in Eurosport aan Discovery

Donderdag 23 Juli 2015


De Amerikaanse groep Discovery, die 51% van de aandelen van Eurosport in handen heeft, heeft een overeenkomst gesloten betreffende de overname van het saldo van de aandelen dat TF1 nog in de sportzender heeft. Met de overname is een bedrag van 491 miljoen euro gemoeid. Tegelijk zal TF1 de 20% die Discovery bezit in betaalzenders TV Breizh, Histoire en Ushuaïa TV overnemen voor een bedrag van 15 miljoen. Deze transacties zouden tijdens het vierde trimester van dit jaar afgerond moeten zijn.
 
Ter herinnering: Discovery en het IOC ondertekenden in juni een overeenkomst ter waarde van 1,3 miljard betreffende de exclusieve uitzending van de Olympische Spelen in 50 Europese landen op Eurosport voor de periode van 2018 tot 2024.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier