SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Drahi neemt BFM over en aast op Stratégies

Maandag 27 Juli 2015


In Frankrijk zet Patrick Drahi, de PDG van de telecom groep Altice (SFR/Numéricable) die Libération bezit en onlangs ook de Franse activiteiten van Roularta overnam, zijn expansiestrategie voort. Hij sluit een alliantie met Alain Weill, de PDG van NextRadioTV (BFMTV, RMC, BFM Business, 01 Net). Concreet richten Weill en Altice samen een nieuw bedrijf op waarover laatstgenoemde de controle zal hebben. Dat zal een openbaar overnamebod van 595 miljoen euro doen op NextRadioTV, waardoor Drahi vanaf maart 2019 het hele kapitaal zal kunnen overnemen Alain Weill neemt overigens een participatie van 24% in een filiaal van Altice dat zich zal bezighouden met investeringen in de (internationale) media. Hij treedt ook toe tot de board van Altice en zal alle media-activiteiten van de groep leiden.
 
Altice is overigens ook exclusieve onderhandelingen begonnen met Intescia met het oog op de overname van drie vakbladen, waaronder onze collega’s van Stratégies.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier