SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Newsmonkey waagt zich aan Franstalig België

Maandag 22 Juni 2015


Sociale nieuwssite Newsmonkey lanceert de komende maanden voor het eerst artikels in Franstalig België. Bedoeling is om tijdens de zomerperiode de temperatuur van het water eens te testen. Managing director Patrick Van Waeyenberge: “Net zoals in Vlaanderen hebben de meeste traditionele nieuwssites in Franstalig België een oudere doelgroep. Momenteel is er geen enkele nieuwssite die zich specifiek richt naar de doelgroep van 18-34 jarigen. We kregen de voorbije maanden vaak de vraag van adverteerders voor een Franstalige tegenhanger, aangezien er in Franstalig België geen echt aanbod is in native advertising. Vandaar dat we gedurende 2 maanden willen uittesten of er daar ook een markt bestaat voor een site zoals newsmonkey”. Tijdens deze testfase gaat het niet om een volledig nieuwsaanbod, wel het uitproberen van virale artikels. Na de zomer zullen de resultaten geëvalueerd worden.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE






INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier