SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Het laatste woord is voor Isabel Van den Broeck en Greet Wachters, directrices van de CCB

Vrijdag 5 Juni 2015


Het laatste woord is voor Isabel Van den Broeck en Greet Wachters, directrices van de CCB
Beste fans van creativiteit,
 
Allereerst onze felicitaties aan iedereen die het afgelopen jaar creatief het beste van zichzelf heeft gegeven. Ook dit jaar winnen campagnes en creatieve ideeën van topniveau. Zoals Steve Vranakis zei ‘Many of the awards we gave at the judging would be also given by our larger and more international counterparts.  Many of the ideas may have originated and run in Belgium but the thinking and impact they could achieve is truly global’. En dat kunnen wij alleen maar toejuichen.
 
Ons grootste ambitie voor de 32e editie van de CCB Awards was om terug meer trots en eer uit de awards te halen. We zijn geëvolueerd naar een meer diverse samenstelling van de zeven verschillende vakjury’s met elk een toegewijde juryvoorzitter. En we kennen een succesvolle introductie van de categorie Promo & Activation. Maar, we zijn er nog niet. Er is nog een weg af te leggen om nog meer creatieve zielen vanuit design en digital warm te maken om hun werk te delen met anderen. Wij kijken enorm uit naar deze evolutie.
 
De categorie Innovative scoorde dit jaar qua inzendingen minder en kan volgend jaar een duw in de rug gebruiken. Het is immers dé categorie bij uitstek waarin we ons als land kunnen profileren.
 
Ten slotte, een welgemeende proficiat aan de ganse ploeg van mortierbrigade, Agency of the Year. Een verdiende bravo en geniet met volle teugen van deze overwinning!
 
Wij kijken uit naar een volgende editie van de CCB Awards 2016.
Maar, vooral, we kijken uit naar het 2de deel van ons creatief werkjaar voor de Club. Met veel plannen en héél veel goesting om er tegen aan te gaan.
 
 



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier