SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Het laatste woord is voor Isabel Van den Broeck en Greet Wachters, directrices van de CCB

Vrijdag 5 Juni 2015


Het laatste woord is voor Isabel Van den Broeck en Greet Wachters, directrices van de CCB
Beste fans van creativiteit,
 
Allereerst onze felicitaties aan iedereen die het afgelopen jaar creatief het beste van zichzelf heeft gegeven. Ook dit jaar winnen campagnes en creatieve ideeën van topniveau. Zoals Steve Vranakis zei ‘Many of the awards we gave at the judging would be also given by our larger and more international counterparts.  Many of the ideas may have originated and run in Belgium but the thinking and impact they could achieve is truly global’. En dat kunnen wij alleen maar toejuichen.
 
Ons grootste ambitie voor de 32e editie van de CCB Awards was om terug meer trots en eer uit de awards te halen. We zijn geëvolueerd naar een meer diverse samenstelling van de zeven verschillende vakjury’s met elk een toegewijde juryvoorzitter. En we kennen een succesvolle introductie van de categorie Promo & Activation. Maar, we zijn er nog niet. Er is nog een weg af te leggen om nog meer creatieve zielen vanuit design en digital warm te maken om hun werk te delen met anderen. Wij kijken enorm uit naar deze evolutie.
 
De categorie Innovative scoorde dit jaar qua inzendingen minder en kan volgend jaar een duw in de rug gebruiken. Het is immers dé categorie bij uitstek waarin we ons als land kunnen profileren.
 
Ten slotte, een welgemeende proficiat aan de ganse ploeg van mortierbrigade, Agency of the Year. Een verdiende bravo en geniet met volle teugen van deze overwinning!
 
Wij kijken uit naar een volgende editie van de CCB Awards 2016.
Maar, vooral, we kijken uit naar het 2de deel van ons creatief werkjaar voor de Club. Met veel plannen en héél veel goesting om er tegen aan te gaan.
 
 



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier