Fr
Close

HET MAGAZINE

MM Quarterly March 2019

Guest : Peter Quaghebeur
 
Er waait al een tijdje een frisse wind bij SBS. Dat merk je aan de vele nieuwe programma’s, de mooie cijfers en de puike nieuwjaarspresentatie, maar vooral aan de trots op de waarden waar de groep voor wil staan. Zou dit herwonnen elan te maken hebben met de komst van Peter Quaghebeur, CEO sinds begin 2016? De kans is reëel: de man kan immers bogen op een lange ervaring in de audiovisuele media en weet hoe je moet vechten om magere jaren om te turnen tot hun vette variant.
 
Cover : Best Brands
 
Een gedetailleerde close-up van het Best Brands onderzoek, gevoerd door Serviceplan en GfK, in samenwerking met MM voor het Belgische luik. Bij ons boog de vierde editie van de Best Brands zich over 350 merken, verspreid over 21 sectoren, met meer dan 5.000 respondenten.
 
Maar ook :
 
Dossier TV : De situatie is ernstig, maar niet hopeloos
F2F : Peter Field en Wim Vermeulen over de gevaren van het kortetermijndenken
Creation : Adverteerders vallen voor Instagram