Fr
Close

HET MAGAZINE

MM Quarterly September 2019

Guest : Pieter Janssens
 
Twee jaar geleden had niemand al van Intracto gehoord, maar het afgelopen jaar was de groep die ooit begon als ambachtelijke webbouwer niet uit MM weg te slaan. Reden genoeg voor een grondig gesprek met de discrete, maar minstens even vastberaden CEO Pieter Janssens. Dat vond plaats in het verre Herentals, waar we opgewacht werden door een sympathieke, praktisch ingestelde en verbazend jonge Kempenaar die wel erg nuchter blijft onder de roes van zijn succes.

Cover : Kunnen marketeers de wereld redden ?
 
Purpose, meaningfulness, sustainable, unstereotype... Al die termen overspoelen de commerciële communicatie en wekken soms de indruk dat marketeers zichzelf tegenwoordig beschouwen als een soort van nieuwerwetse superhelden.
Maar welke werkelijkheid zit achter de hype die rond deze concepten hangt? Wie ondersteunt dit discours daadwerkelijk? En met welke legitimiteit? Wat kunnen we leren uit onderzoek, zoals dat van Meaningful Brands, over de impact van ‘goodvertising’ bij de consumenten? En wat verwachten die op dat vlak van merken en bedrijven?

Maar ook :
 
Media : Waarom audiovisuele regies hun aanbod diversifiëren
Brands : Cowboy steekt een tandje bij
Prospective : Podcast en merkintegratie, de winnende formules
Creation : De prijzen van de marcom journalistent