SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

The Fat Lady/Brightfish: "Stormtrooper"

Donderdag 7 Mei 2015


The Fat Lady/Brightfish:
Assets :
DM DM main tweets
Credits :
Client : Brightfish
Contacts : Sylvia Van Cauteren, Emma De Vleeschauwer
Agency : THE FAT LADY
CD : Frank Geerts
Strategy : Koen Denolf
Account Team : Nathalie Vantroys, Arnaud Deltour
Creation : Steven Vanhecke
Creation : Céline Van Aerde
Designer : Eveline Thijs
Photographer : Studio Edelweiss



The Fat Lady bedacht een opmerkelijke b2b activering voor Brightfish. Doelstelling: de bureaus eraan herinneren dat sterren niet graag wachten en dat je dus maar beter zo snel mogelijk je bioscoopcampagne reserveert. Uiteraard hoort er een vette knipoog bij, zoals voor de Stormtrooper van Star Wars die de bureaus afloopt. Hij is niet gewapend met een blasterpistool, maar wel met twee breinaalden en een bol wol, om zich nuttig bezig te houden terwijl hij aan de receptie van de bureaus moet wachten. De bezoekjes van de Stormtrooper werden vereeuwigd en verspreid via de sociale netwerken. The Fat Lady plant ook een papieren DM, met een poster van een breidende Stormtrooper en sleutelhangers, om een spoor van zijn aanwezigheid op aarde achter te laten.






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier