SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO in long copy modus voor MM

Dinsdag 11 November 2014


BBDO in long copy modus voor MM
Assets :
'Arnaud' 'Brice' 'Karen' 'Jens' 'Marc' 'Stephane'
Credits :
Client : Media Marketinf
Contacts : Fred Bouchar, Serge De Schryver
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Account Director : Isabel Peeters
Graphic Designer : Virginie Delaleu
Photographer : Marcel Veelo
Retouching : Adrien Hendrickx

BBDO stond in voor de campagne om het nieuwe reglement van de categorie Agency of the Year op de Merit Awards aan te kondigen. De creatie is meer bepaald het werk van Fred Zouag (AD) en Nicolas Gaspart (copy). 

Ze bestaat uit zes advertenties die elk een bureaubaas of een CD voorstellen aan wie het niet aan verbeelding ontbreekt om de ploeg van MM te vleien om zo de gegeerde prijs mee naar huis te nemen... Helaas voor hen wordt de prijs vanaf dit jaar toegekend op basis van precieze criteria die opgesteld werden in samenwerking met de ACC.

Het inschrijvingsformulier werd hier gepost.

MM wenst graag andermaal Karen Corrigan (Happiness), Brice Le Blévennec (Emakina), Stéphane Buisseret (Air), Jens Mortier (mortierbrigade), Marc Fauconnier (Famous) en Arnaud Pitz (BBDO) te bedanken voor hun vrijwillige deelname. 






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier