SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/De Morgen: "Meer zalm"

Donderdag 25 September 2014


Boondoggle/De Morgen:
Assets :
spot Tv 'Duikboot' spot Tv 'Nuance' banner print
Credits :
Client : De Morgen
Contacts : Pascale Coppens, Katrijn Vrints, Inge Debremaeker, Ward Cannaerts, Koen Verwee
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Hans Kerkhoff
Creation : Raoul Maris
Creation : Stef Selfslagh
Creation : Sam De Vriendt
Creation : Merel Van den Broeck
Creation : Hans Verhaegen
Campaign Manager : Marieken Maes
Production : Brigitte Baudine, Doris De Smet
Strategic Planners : Sander Janssen, Maarten Cox, Tim Borguet
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Verfaille, Eline Rodiers, Nathalie Vanheers, Lode Bellens, Stijn Pauwels
Film Production Company : Creative Conspiracy
Director : Kim Claeys
Director : Wannes Aelvoet
Animator : Wannes Aelvoet
Producer : Emily Rammant
Radio Production Company : Cobra
Director : Raf Debraekeleer
Sound Engineer : David Goubau
Producer : Saartje Goris









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier