SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Studio Brussel: "Car Free Festival"

Donderdag 18 September 2014


Boondoggle/Studio Brussel:
Assets :
website
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Biesen, Gunther Van Acker
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Boondoggle
Creation : Studio Brussel
Campaign Manager : Marieken Maes
Digital Project Manager : Dimitri Hontlet
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Thierie, Lode Bellens, Stijn Pauwels



In het kader van de Week van de Mobiliteit bedachten Boondoggle en Studio Brussel een uniek muziekfestival. Dat vond op 18 september plaats op een aantal perrons en bij busstops in Vlaanderen. Om de actie aan te kondigen creëerde Boondoggle het online platformcarfreefestival.be, met daarop de agenda van de concerten (van onder andere Channel Zero, Flip Kowlier, Admiral Freebee en Intergalactic Lovers…).






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier