SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Studio brussel: "Music for Life 2014"

Woensdag 10 September 2014


Boondoggle/Studio brussel:
Assets :
spot Tv banner
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Besien, Gunther Van Acker
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Dieter Vanhoof
Creation : Bout Holthof
Campaign Manager : Marieken Maes
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Verfaille, Eline Rodiers, Stijn Pauwels
Director : Benny Vandendriessche
DOP : Thomas Buelens
Music & Sound : Hot in Herre van Gypsies of Bohemia / Cobraradiobrewery
Montage : Geert De Doncker/Mikros
Producer : Brigitte Baudine
Chorographe : Michael Froget









INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier