SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Radio 1: "Experiment: haal het nootje uit de koker."

Dinsdag 26 Augustus 2014


mortierbrigade/Radio 1:
Assets :
'Experiment: haal het nootje uit de koker. Mens versus aap.'
Credits :
Client : Radio 1
Contacts : Sam Sisk, Els Lagrou, Karsten Dekkers
Agency : mortierbrigade
Agency Producers : Charlotte Coddens, Nathalie Blomme
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Willem De Wachter
Strategic Director : Vincent D’Halluin
Film Production Company : Caviar
Director : Tom Willems
TV Producer : Audrey Dierckx
Radio Production Company : VRT









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier