SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/Delta Lloyd Life: 'wineenbunker.be'

Vrijdag 6 December 2013


Famous/Delta Lloyd Life: 'wineenbunker.be'
Assets :
video website radio radio2
Credits :
Creation : Pieter Claeys
CD : Laurent Dochy
Project Leader : Katrien Dupon, Miet Lust
Brand Leader : Marieke Michils
Business Director : An Van Den Cruyce
Development : Thomas Mattheussen, Bart De Bock
Webmaster : Benjamin Van Maldergem
Design : Laurens Groven
3D : Pieter Neyens
RTV Producer : René Vermeulen
Director : Henri & Fidel
DOP : Piet Deyaert, Frederic Van Zandycke
Film Production Company : The Yard
Photographer : Klaarke Meert
Photo Production : Who Killed Joe
Art Buyer : Sandy Leemans
Radio Production Company : Het Geluidshuis
PR : Liesbeth Pyck, Anne-Cécile Collignon, Walkie Talkie
Architect : B-ILD
Client : Delta Lloyd Life
Contatcs : Stéphanie Pech, Bart Veltjen
Agency : FamousGrey
CD : Tim Driesen
CD : Iwein Vandevyver
Creation : Johan Van Oeckel
Creation : Luc Shih









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier