Fr

Campaigns

TBWA/Engie : "Escape Room"

Vrijdag 25 Oktober 2019

TBWA/Engie :



‘Don't let the energy escape the room’. Dat is de naam van de escape room die TBWA en CityCubes ontwikkelden voor Engie. De pop-up is tot 23 november te ontdekken op de Meir in Antwerpen. Bezoekers kunnen er ‘UP’ testen. Dat is het totaalpakket van de energieleverancier. Er zijn ook e-steps en elektrische fietsen te winnen.

Doelstelling van de tijdelijke ruimte is iedereen de kans geven om actief deel te nemen aan de transitie naar een nieuwe energie. Dat is de reden waarom de bovenverdieping volledig is omgebouwd tot een comfortabele ruimte. Daarin worden elke week workshops georganiseerd om de bezoekers alles te leren over zonnepanelen, verwarming en een efficiënt gebruik van energie.
Assets :
Credits :
  • Client : Engie
  • Contacts : Florence Coppenolle, Gaetano Palermo, Suzanne Mioulet, Steven Verlinde, Sarah Van Keilegom
  • Agency : TBWA
  • CD : Frank Marinus
  • Creation : Philip De Cock
  • Creation : Arnaud Bouclier
  • Copy : Arnaud Bouclier, Vincent Nivarlet, Ruben De Praetere
  • AD : Philip De Cock, Geert Feytons, Yves Van Hacht
  • Account Team : Nancy Vanlerberghe, Valérie Demeure, Soraya Hellara
  • Strategy : Stephanie Vercruysse, Janne Scheepmans
  • Digital CD : Gert Pauwels
  • Digital Strategy : Ellen Van Den Broeck
  • Digital Project Manager : Max Van der Beken
  • Digital Design : Yannick Van der Goten
  • Developers : Wannes Vermeulen, Diederik Van Remoortere, Yannick Van Der Goten
  • Film Production Company : MAKE
  • Producer & Post-Producer : Lieselot
  • Offline Editor : Xavier Pouleur
  • Sound : Gwenn Nicolay
  • Music : Move On Up – Curtis Mayfield
  • Radio Production Company : MAKE
  • Radio Producer : Lauranne Van der Heyden
  • Sound : Jan Pollet / Gwenn Nicolay