Fr

Campaigns

Ogilvy Social.Lab/IKEA : "Pets Tunes"

Dinsdag 8 Oktober 2019

Ogilvy Social.Lab/IKEA :



Ter gelegenheid van Wereld Dierendag vorige vrijdag pakten Ikea en Ogilvy Social.Lab uit met een origineel initiatief. De Zweedse meubelgigant creëerde immers Ikea Pets Tunes, een muziekplatform bedoeld voor honden en katten die ervoor moet zorgen dat de diertjes rustig blijven (en zich dus niet misdragen) als je niet thuis bent. Naar verluidt werd Ikea Pets Tunes bedacht door geluidsingenieurs, dierenartsen en dierengedragspecialisten; elk nummer is aangepast aan het gehoor van honden en katten, je hebt geen speciaal toestel nodig.

Speel gewoon één van de 8 playlists af op een normaal volume. Onze eigen kat bleef helaas selectief doof, maar we waren dan ook thuis tijdens het proberen…
Assets :
Credits :
  • Client : IKEA Belgium
  • Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert, Frederic Gennart, Charlotte Van Loock
  • Agency : Ogilvy Social.Lab
  • CD : Gabriel Araujo
  • Creation : Gregory Ginterdaele
  • Creation : Antoinette Ribas
  • Copy Nl : Pieter Decanniere
  • Copy Fr : Sophie Bayet
  • Social Creative : Gauthier Fairon
  • Account Team : Caroline Charles, Morgane Morel
  • Strategy Team : Awie Erasmus, Sander Janssen
  • Motion Design : Hugo El Koubi, Xavier Vanderplancke
  • Social Media Strategist : Elliot Steed
  • Technology Expert : Fernando Carreira
  • Sound & Music Cy : Lucha Libre