Fr

CAMPAIGN OF THE WEEK

TBWA doet goed en beter voor Delhaize

Zaterdag 5 Oktober 2019

TBWA doet goed en beter voor Delhaize

Alles zou tegenwoordig een kwestie van vertrouwen zijn. Delhaize dat als eerste keten met bio en fair trade producten op de proppen kwam, legt opnieuw het accent op de kwaliteit van zijn producten en het vertrouwen dat ze de consumenten kunnen inspireren.

Delhaize zet de puntjes op de ‘i’: “Om beter te eten, is het essentieel goede producten te kiezen. In onze tijd hebben de industrialisering en het permanente streven naar rentabiliteit een impact op de kwaliteit van onze voeding (…). Dat voeding almaar goedkoper wordt, gaat ook ten koste van diegenen die ze moeten produceren, het milieu, de gezondheid en de smaak.” Het kan dus inderdaad beter. “Om de kwaliteit, de smaak, de producenten en natuurlijk de consumenten te verdedigen.”
 
Op basis van deze belofte die deze week paginagroot in de krant werd onthuld – ‘Goed kan beter’ – en die Delhaize ontwikkelt op zijn eerste medium, het kasticket, concentreert de nieuwe TBWA-campagne zich 100% op de producten en het engagement van Delhaize voor een betere en eerlijkere voeding.
 
De campagne omvat radio, affichage, sociale media en uiteraard POS.
Assets :
Credits :
  • Client : Delhaize - Jo Boone, Zara Versaen
  • Agency : TBWA
  • CD : Frank Marinus
  • Creation : Stijn Klaver
  • Creation : Stefan Dias
  • Creatives : Chiara De Decker, Alexandre Ameye, Sandrine Rozenberg, Florence Gobert, Charlotte Mulders, Geert Feytons, Anke Verhaegen
  • Copywriting : Julien Riviezzo, Nadine Claes, Sarah Pierrequin, Albin Barry
  • Account Team : Geert Potargent, Marieke Michils, Maria-Laura Laubenthal, Laure Ghekiere
  • Strategy : Kristof Janssens, Helena Gheeraert
  • Strategic Media Planner : Jolien Van Heyste
  • Traffic Manager : Xandra Van der Mersch
  • Photographer : Studio Wauters
  • Retouches : Retouches: Marianne Gualtieri
  • DTP : Lea Leborgne, Karol Cepowicz
  • Digital Design : Digital Craftsmen
  • Project Management : Max Van der Beken
  • Online Production : Online production: Benjamin Van Maldergem
  • Radio Producer : Veerle Van Melkebeke
  • Online Video Producers : Lieselot Ral, Nele Cools
  • Post-Production Producers : Katrien Van den Brande
  • Video Production & Editing : Xavier Pouleur
  • Video Post-Production : Hilde Neetesonne
  • Motion Design : Enzo Piccinato, Federico Colella